***MEGA slevy pokračují, doprava ZDARMA od 2500 Kč***

Reklamace a vrácení peněz

Vrácení zboží:

Kupující má ze zákona právo na vrácení zboží během 14 dní od převzetí zboží. Detailní popis všech náležitostí naleznete v našich obchodních podmínkách. Zboží musí být v originálním balení a v takovém stavu, aby bylo schopno dalšího prodeje. Pokud si nejste jistí, zda můžete zboží vrátit, kontaktujte nás a my Vám poradíme. Po obdržení a zkontrolování stavu zboží vyplatíme částku, kterou jste zaplatili, na Váš bankovní účet, případně ji můžete použít jako kredit na další nákup, záleží na domluvě.

Postup vrácení zboží ve 14ti denní lhůtě:

1. Kontaktujte nás na eshop@hobbygrow.cz nebo +420 603 216 445

 

2. Zašlete zboží na adresu:

Hobby Grow - Growcity
Beranových 687/65
19900 Praha 9 Letňany
Česká Republika

3. Do zásilky přiložte fakturu a zašlete nám na email číslo účtu kam máme poslat peníze za vrácené zboží. Prosíme neposílejte zboží na dobírku! Zboží nebude převzato! Vždy na zásilku uvést telefonní číslo  +420 603 216 445

Reklamace:

Na většinu našeho zboží se vztahuje 24 měsíců záruční doby. Náležitosti jsou opět upraveny našimi obchodními podmínkami a zakládáme si na ukázkovém řešení reklamací - veškeré oprávněné reklamace vyřizujeme v co nejkratší době a bez problémů. Většinu reklamací jsme zatím vyřešili v době výrazně kratší než zákonných 30 dní).

Postup reklamace:

1. Kontaktujte nás na reklamace@growshop.cz nebo +420 603 216 445

2. Zašlete zboží na adresu:

Growcity
Beranových 65
19900  Praha 9 Letňany
Česká Republika

3. Vždy na zásilku uvést "REKLAMACE ESHOP HOBBY GROW". Do zásilky přiložte fakturu a Vaše kontaktní údaje (telefon a email.)
 
Poškození zásilky při dopravě:

Velmi výjimečně se může stát, že dopravce zásilku poškodí, případně zásilka dorazí nekompletní. Případný problém s dopravcem vyřešíme a v oprávněném případě škodu nahradíme. Vždy je ale nutné, abyste nás informovali o poškození zásilky do 48 hodin od převzetí! Prosím napište nám v takovém případě na eshop@hobbygrow.cz a přiložte fotografie poškozeného zboží, fotografie obalového materiálu, foto zboží tak jak bylo zabaleno a nálepek křehce a neklopit.

U zásilek odeslaných přes Českou poštu zahajuje reklamační řízení vždy příjemce zásilky. V případě, že příjemce požaduje vyřešení reklamace od odesílatele je nutné podat osobně žádost na České poště a to ve lhůtě 48 hodin od doručení zásilky. Toto ustanovení vyplývá ze všeobecných obchodních podmínek České pošty. Odesílatel zásilky nemá oprávnění řešit reklamaci za příjemce, pokud osobně nepožádá na pobočce České pošty – viz. VOP České pošty.

Formulář Prohlášení - náhrada škody - tento formulář se vyplňuje na České poště. V případě kdy chcete aby reklamaci řešil odesílatel, tedy my, je potřeba uvést naše číslo účtu a variabilní symbol viz. vzor.

* Převzaté zboží je nutno ihned zkontrolovat.

V případě poškození zboží při přepravě, poskytuje přepravní společnost pouze 2 pracovní dny na nahlášení škodní události. V případě že tento limit promeškáte, veškerá, byť nezaviněná poškození nelze reklamovat.

Prosíme o okamžitou a důkladnou kontrolu převzatého zboží, pokud se tak stane, prosím kontaktujte nás, budeme Vás informovat o postupu reklamace (fotky poškození, fotky balení zásilky a obalových materiálů).